Company

State: vlaams brabant
Country: Belgium
Phone/Email: 02 272 01 72

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Vanhie.be

Published on: 11/04/2019

Customer

Published on: 09/04/2019

Positive
Bon rapport qualité-prix. Frais de port raisonnables.
Suggestions
Ma commande a été livrée avec un peu de retard vu que l'article était en rupture de stock. Cela devrait être indiqué dès le départ, lors de la commande et non par mail quelques jours plus tard.
Bernard
Honnelles

Published on: 23/03/2019

perfecte, vlugge levering

D.

Published on: 20/03/2019

Positive
Vriendelijke hulp bij telefonisch contact
Suggestions
Graag een exactere beschrijving van mogelijke gebreken bij aankoop van een toonzaalmodel
Sigrid
Burcht

Published on: 30/01/2019

Suggestions
Een melding van de geschatte levertijd zou fijn zijn, maar verder zeer tevreden.
Nick

Saskia
Schulen

Published on: 12/01/2019

Positive
Prijs van bestelde items was ok.
Suggestions
Pakket werd niet geleverd. Na dit gemeld te hebben, kreeg ik snel terug bericht dat dit geleverd was. Na herhaaldelijke pogingen om afleverbewijs te krijgen met een naam wie pakket ontvangen had, tot op heden geen reactie gekregen. Vermits het om een kerstcadeau ging, heb ik dit terug besteld bij een leverancier die wel transparant is met zijn leveringen.

Edit: ondertussen wel reactie gekregen. Door verlofperiode hebben ze nog niet nodige actie kunnen nemen. #hoopvol

Update 2: pakket werd kostenloos terug geleverd, met een kleine attentie als compensatie. Mooi gebaar!
Comment
Beste,
Onze excuses dat het bij onze externe transporteur compleet is verkeer gelopen. wij bekijken wat wij persoonlijk commercieel voor u kunnen doen.
Jurgen
Zoersel

Published on: 09/01/2019
Recommendation: Yes

Pluspunten
Prijs van bestelde items was ok.

Zoersel
25/12/2018

Aanbeveling: no

Positive
Al meerdere keren bestelling geplaatst en altijd vlotte levering in goede verpakking.

Jan
Oostende