Bedrijfsgegevens

Plaats: Woerden
Provincie: Utrecht
Land: The Netherlands
Telefoon: +31(0)348 437811

Voetbalshop.be wil graag alles, van, voor en over voetbal brengen. Het is onze ambitie om als eerste de nieuwste producten voor de beste prijs online aan te bieden.
We besteden veel aandacht aan de inkoop van A-merken met A-kwaliteit. We willen voor actieve voetballers en actieve fans een zo breed mogelijk assortiment presenteren in alle prijsklassen van voetbalschoenen, officiële wedstrijdkleding, voetbalteamkleding, voetbalfashion en fanproducten.
Voetbalshop.nl heeft ook een outlet waar u koopjes kunt vinden. Ook voor keepers,trainers en scheidsrechters presenteren we een interessant assortiment. Voetbalshop.be onderhoud directe banden met nationale en internationale voetbalclubs en andere belangrijke leveranciers van voetbalproducten, zo kunnen wij u altijd alles, van, voor en over voetbal brengen.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Voetbalshop.be
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
81 beoordelingen (12 months)
583 beoordelingen (total)

Gisbert
Kermt

Published on: 12/02/2019

Pluspunten

werd niet de volgende dag geleverd zoals beloofd op de website, maar gelukkig wel nog op tijd.
Kirsten
Tremelo

Published on: 09/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Super snelle levering.
Perfecte goederen.

Inge
BRECHT

Published on: 04/02/2019

Sven
Kortessem

Published on: 29/01/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Netjes op de hoogte gehouden via mail tijdens het hele bestel -en leveringsproces. Top.
Dimi
Gent

Published on: 29/01/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
alles oké en snelle levering

Liesbet
Beveren

Published on: 28/01/2019

Prima klantenservice
Gratis bedrukking
Bij de bestelling van de zaalvoetbalschoenen hadden we gekozen voor de bedrukking. Maar we vonden op de website of bij het plaatsen van de bestelling geen mogelijkheid om een preview van de bedrukking te hebben. We hadden daarom geen idee of grootte of locatie van bedrukking.
Liesbet Schroven

Published on: 25/01/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Perfect! Snelle levering!

Peter
MOL

Published on: 24/01/2019

Pluspunten

Pakket retour gestuurd op 28/12/18. Tot op vandaag hebben ze het niet retour ontvangen. Ik kan hier nochtans bewijs van voorleggen. Maw retour name duurt té lang.
klant

Published on: 23/01/2019