
Na verstrijken van retour termijn kon ik de bestelde artikelen toch omruilen en werd ik bij de keuze prima geholpen.
duidelijk en snel
standaard hoekjes, niets bijzonders op zich, maar als je plannen wijzigen en het blijkt dat je er ineens meer nodig hebt dan wil je ook dat je snel verder kunt. En dankzij de snelle levering kon dat ook.
Slagpluggen gekocht en zijn met n dag geleverd. En en goedkoop ook
Na een levering met schade werd alles snel en adequaat opgelost. Vervanging was de dag erna in huis. Super !
slot gekocht na 3 maanden stuk , ze verziende allerlei smoezen om toch geen nieuw slot te hoeven opsturen ( zelf met foto en filmpje )wat ze vroegen , ging het blijkbaar niet tot in thuiswikel waarborg wilde contacteren toen kon het in eens allemaal wel . dus ik koop men sloten wel op andere site waar ik niet belast wordt met al die onzin en waar het bedrijf een oplossing vindt met hun groothandelaar zonder de klant er mee lastig te vallen
Goedendag Frank, Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met onze service. Wij hebben je een passende oplossing geboden dachten wij met hierin 2 opties. Je kon kiezen voor geld gecrediteerd of een nieuw slot zodat wij zelf de garantie gingen regelen via de leverancier. Hierbij heb je aangegeven een nieuw slot te willen ontvangen en deze is direct dezelfde dag nog naar jou verzonden.
een kluis besteld die hier het goedkoopste was. kluis werd de volgende dag netjes verpakt geleverd door PostNL
Snel geleverd, en conform verwachte kwaliteit.
Zeer vlotte levering.
Precies zoals je een goed internet bedrijf hoort te zijn. Duidelijke site, prima spullen en prijzen. Levering en verzendinfo uitstekend.
Snel en accuraat
Snelle levering
Zie boven
Goed
Prima
Mooie snelle levering -> iets op voorraad betekent ook op voorraad. Daarom kon ik in het weekeind mooi door. TOP
Ik kon nergens vinden wat ik nodig had en alleen al door een foto te sturen, van wat later een sluitkom bleek te zijn, wist Dennis mij te helpen aan het juiste product. Besteld, betaald en de dag erna al geleverd. En nu dus geen klapperende voordeur meer.
Snel en goed
Correcte en snelle levering.
Prima webwinkel. Levering op tijd
Meerdere artikelen besteld en alles is correct afgeleverd. Levertijd prima.
Bestelling vlot binnen. Alleen jammer dat er geen beschrijving bij zit hoe je de klink voor het kantelkiepraam nu kan gebruiken.
Prima produkt, snelle levering!
order NR374990 heb bij mijn ijzerwaren besteld door de slogan wij leveren pas uit als alles compleet is . daar stonden we dan met z'n drietjes om de meerpuntsluitingen er in te maken bleek er maar 1 meerpuntsluiting in de doos te zitten i.p.v 3 stuks. bellen met mark van mijnijzerwaren ja idd de andere doos staat nog hier , ik stuur het vandaag op , daar heb je dus niks aan dan maar ophalen bij mark 1 uur heen en ook weet terug , mark gaf voor de pijn wel een mijnijzerwaren rolmaat van 2 meter (lol) kortom er is maar 1 bedrijf dat wat verdient heeft aan dit avontuur en dat is mijnijzerwaren.nl vandaar geen betrouwbare indruk
Goedendag Ben, Wat jammer dat u niet tevreden bent met onze service. Helaas is er wat verkeerd gegaan bij het verzenden van uw bestelling waardoor een doos is blijven staan. Wij hadden deze graag opnieuw voor u verzonden maar u gaf aan deze sneller nodig te hebben. Jammer dat wij hierdoor geen betrouwbare indruk hebben kunnen achterlaten. Hopelijk tot de volgende klus.
Snel en duidelijk
9 Professor van der Waalsstraat
Alkmaar 1821 BT
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.