Customer Service medewerker (32-40 uur)

Functieomschrijving

Als Customer Service medewerker bij klantenvertellen & kiyoh werk je bij een van de snelst groeiende review platformen van Nederland. Wij werken voor grote en kleine bedrijven en hebben intensieve samenwerkingsverbanden met toonaangevende brancheorganisaties. Online reviews zijn de laatste jaren steeds belangrijker geworden. Dit geldt uiteraard ook voor E-commerce, met het reviewlabel Kiyoh helpen we specifiek webshops met het verzamelen en publiceren van klantbeoordelingen. Met een enthousiast team werken we dagelijks aan het verbeteren van de klanttevredenheid over de hele wereld. Kom jij ons team versterken?

Wat ga je doen?

Met jouw commerciële flair aan de telefoon en met affiniteit voor E-commerce, zorg je ervoor dat onze klanten actief reviews verzamelen en verhoog je de klantwaarde door actief de extra functionele opties die het platform te bieden heeft bij te verkopen. Je gesprekspartners bevinden zich in alle denkbare branches waardoor de gesprekken zeer divers zijn en geen dag hetzelfde. Jouw target is meer omzet door reviews!

Jouw takenpakket:

Beoordelen van behoeften en potentieel via de telefoon;
Presentatie van producten/diensten via web demo’s;
Generen van leads en maken van afspraken voor jezelf en collega’s;
Offertevoorbereiding, opvolging en afronding;
Registreren van klantcommunicatie in CRM-systeem.

Jij bent:

Een verkooptalent die geniet van intensieve adviesverkoop;
Relatief of zeer goed ervaren in telefonische B2B-verkoopadvisering;
Een communicatief talent, assertief en enthousiast;
Gemotiveerd, betrouwbaar en doelgericht;
Positief ingesteld, collegiaal en hebt humor.

Wij vragen we van jou?

Minimaal MBO werk- en denk niveau;
1 tot 4 jaar relevante commerciële werkervaring (bij voorkeur binnen B2B);
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
Je bent proactief en gedreven;
Je bent gewend om met verkooptargets te werken;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, Engelse taal en Duits zijn een pré;
Affiniteit met online marketing is een pré;
Je leert snel, kunt goed schakelen en hebt een flexibele werkhouding;
Je bent woonachtig in de regio Tilburg. (straal 20 km)

Wat doen we voor jou?

Werken bij klantenvertellen & kiyoh betekent werken aan jezelf. Maar niet in je eentje. Samen met je collega’s krijg je alle ruimte. En in plaats van ‘gewoon een baan’ vind je bij ‘klantenvertellen’ een interessante en leerzame werkplek in een online omgeving. Tenminste, als je bereid bent in jezelf te investeren. Wij zijn dat in elk geval wel! Het is namelijk heel simpel: als jij je op je plek voelt, profiteert iedereen daarvan!

Wat wij jou bieden?

Een leuke, afwisselende functie in een jonge en dynamische werkomgeving binnen een groeiend en ambitieus bedrijf waarin succes centraal staat. Je krijgt een goede interne training met persoonlijke begeleiding en de mogelijkheid om binnen een snel groeiende organisatie verder te ontwikkelen.

Oh, en wie zijn wij?

Klantenvertellen BV is marktleider op het gebied van reviewsystemen voor het MKB in Nederland en sinds 2021 onderdeel van de eKomi the feedback company group. Dagelijks loggen circa 30.000 users in op een van onze reviewsystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor klantenvertellen of kiyoh gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssysteem.

Rooster:
Dagdienst
ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:
Pensioen
Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:
Vakantiegeld

Stuur je cv en motivatie naar ons

Bekijk de volledige vacature op Indeed