Klanten

We zijn trots op onze klanten. Op deze pagina vind je een greep uit de webshops die het reviewsysteem van kiyoh gebruiken.

GewoonGers

Een Rotterdamse naam voor een product met Rotterdamse roots. Dát is GewoonGers. In 2015 koopt Ton, eigenaar van ESD Systeemwanden, een huis in Rotterdam Katendrecht. Voor dit industriële pand zoekt hij een glazen pui met een vintage feel. Als hij niet vindt wat hij zoekt, besluit hij met zijn team het product gewoon zelf te […]

Nelson Schoenen

Als schoenen klein genoeg waren, zaten ze in ons bloed. Met deze passie voor schoenen zorgen we er jaarlijks voor dat vele duizenden klanten het juiste paar schoenen vinden via onze winkels en online kanalen. Met ruim 100 Nelson winkels en succesvolle online verkoop is Nelson Schoenen één van de grootste schoenretailers van Nederland. Opgericht […]

Drogist.nl

Wij zijn dé online drogist met het grootste assortiment. Je vindt in onze webshop namelijk meer dan 70.000 artikelen en wij zijn dagelijks bezig om dit aanbod verder uit te breiden. Drogist.nl is gespecialiseerd in onder andere afslanken en gezondheid, maar ook in parfum, make-up en verzorgingsproducten.

Bak&Co

Bak&Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak&Co.

Expresso

Elk jaar brengt Expresso vier collecties uit die uit meerdere thema’s bestaan. Elk thema heeft opvallende style-items, maar ook goede basics en bijbehorende accessoires. Kenmerkend voor Expresso is dat al haar collecties actueel, herkenbaar en vernieuwend zijn.

Paardekooper

Verpakken zit in ons DNA. Sinds 1919 bouwen wij met veel passie aan ons familiebedrijf. Met liefde voor verpakkingen is het ooit begonnen en het is wat ons vandaag de dag nog steeds verbindt en trots maakt. Doorgegeven van generatie op generatie. Verpakken, inpakken en vooral aanpakken: het zit in ons bloed.

PostNL

PostNL bouwt aan de toekomst van bezorgen in, naar en vanuit de Benelux. Om jouw favoriete bezorger te zijn, bieden we simpele, slimme en duurzame logistieke oplossingen.

Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social […]

Voordeeluitjes.nl

Je hoeft niet ver weg om iets nieuws te ontdekken en er even helemaal uit te zijn. Bij Voordeeluitjes.nl boek je voordelige hotelaanbiedingen en vakantieparken naar de mooiste bestemmingen in Nederland, België, Duitsland en diverse andere Europese landen. Ga op ontdekkingsreis… en kijk op Voordeeluitjes.nl!

Vechtstreekwijnen

Mijn naam is Chris Dikker Hupkes en ik woon in de mooie Vechtstreek en beschik over meer dan 40 jaar ervaring in de horeca. Na jarenlang onder andere als restaurant manager & sommelier bij restaurant Slangevegt te hebben gewerkt, heb ik in juni 2015 IKOOK! kook & kado in Breukelen mede opgezet. In deze kook- […]

B2C Telecom

Bij B2C Telecom ontwerp je zelf gemakkelijk een gepersonaliseerd telefoon- of tablethoesje. Of maak een keuze uit ons grote assortiment hoesjes en accessoires. Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, zelfde dag verzonden!

Namenenzo

Namenenzo, dat zijn wij met een groot aanbod van naamborden, huisnummers en gepersonaliseerde producten zoals tuinposters, muurstickers, hondenpenningen, fotopuzzels en nog veel meer.

Bolster

Bij Bolster bestel je online gemakkelijk biologische zaden

EasyToys

Bij sexshop EasyToys vind je een groot assortiment aan erotische producten

Viata

Bij de online apotheek Viata bestel je gemakkelijk producten en krijg je advies

Mr-Joy.nl

Op Mr-Joy vind je een groot aanbod aan producten voor elektrisch roken

TuinplantenWinkel.nl

Maak kennis met dé webwinkel op het gebied tuinplanten en bomen. TuinplantenWinkel is specialist op het gebied van tuinplanten.

PartsNL

Bij PartsNL vind je onderdelen en accessoires voor huishoudelijke apparatuur

HBM Machines

Op de website van HBM Machines vind je een zeer ruim assortiment op het gebied van metaalbewerkingsmachines en toebehoren.

DPD

DPD is een pakketvervoerder met veel aandacht voor (digitale) innovaties

Mattenloods

Bij Mattenloods vind je een groot assortiment aan automatten en kofferbakmatten

Deloox.nl

We hebben meer dan 400 A-merken om uit te kiezen! Ontdek ons uitgebreide assortiment luxe parfums, verzorgende beautyproducten, prachtige make up en professionele haarproducten.

Fashcom

Met boxers.nl, sokken.nl, zwembroeken.nl en shirts.nl, onze Belgische shops boxers.be en sokken.be en het Duitse unterhosenshop.de zijn we jouw place to be voor al deze onmisbare kledingstukken waar de dag mee begint en eindigt.

Euroflorist

Er is altijd een reden om bloemen te geven. Wil je passie overbrengen, iemand vieren, dankbaarheid uitdrukken, condoleren of gewoon jezelf verwennen? Wij zorgen voor de bloemen en daarmee ook voor de emoties. Bij Euroflorist is elke emotie speciaal en we omarmen ze allemaal. We zijn gevestigd in elf landen en bezorgen bloemen wereldwijd in […]

Van Uffelen Mode

Van Uffelen is al meer dan 70 jaar een begrip. Inmiddels beschikt Van Uffelen over 45+ winkels verspreid door het hele land. De Van Uffelen winkels beschikken over een ruim dames- en herenmode assortiment. Acht van onze winkels beschikken ook over een grote collectie kinderkleding, dit zijn de winkels in Gorinchem, Rijswijk, Utrecht, Veenendaal, Nijmegen, […]

Claudia Sträter

Elk seizoen brengt Claudia Sträter verschillende modethema’s binnen een doordachte collectie die uitnodigt om te mixen & matchen. Modieuze kleding, stijlvolle business outfits of kleurrijke looks. Er is voor elk wat wils. Ontdek de nieuwste musthaves uitgevoerd in speelse en eigentijdse silhouetten en nu ook een 100% pure cashmere collectie. Een collectie om bij weg […]

Soccerfanshop

Soccerfanshop Nederland – voor al jouw lifestyle kleding van bekende merken als Black Bananas, Malelions en Banlieue.

Ziengs

Op zoek naar het perfecte paar schoenen voor dames, heren of kinderen? Onze online schoenenwinkel heeft met ruim 5500 unieke paren altijd je nieuwe lievelingspaar op voorraad! Onze inkopers zijn dagelijks bezig met het vertalen van de nieuwste fashiontrends naar een collectie waar jij en je gezin altijd slagen. Of je nu op zoek bent naar Chelsea […]

Fleurop

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Dat doen we al sinds 1921 en we bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook, want overal zit een Fleurop bloemist. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar.

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe maakt sinds 2011 telefonie weer begrijpelijk. Met een nuchtere aanpak, eenvoudige producten en heldere communicatie. Met een super betrouwbaar netwerk, voor een scherpe prijs.

Van Asten Babysuperstore

Bij Van Asten Babysuperstore hebben we altijd precies wat bij jou past! Zeker als je voor de eerste keer papa of mama wordt, kan het kopen van de babyspullen een hele ervaring zijn. Ons kundige personeel staat voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij je aankoop.

Zuivelhoeve

Er zijn inmiddels meer dan 80 Zuivelhoeve winkels met geweldige kaasspecialisten in het hele land. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen- en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten.

Handyman

Handyman is al sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle huishoudelijke apparaten. Met een breed assortiment bevat het aanbod ruim 300 A-merken én diverse huismerken.

123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl online marktleider op het gebied van inktcartridges en toners. Naast de goedkoopste inktcartridges en toners biedt 123inkt.nl u een razendsnelle levering, de beste service en deskundig advies.

Drogisterij.net

Drogisterij.net behoort al meer dan 20 jaar tot de grootste online drogisten van Nederland. Door middel van een ruim assortiment, scherpe prijzen en een snelle levering weet Drogisterij.net zich al jaren te onderscheiden in Nederland en België.

Christine le Duc

Christine le Duc is een gevestigde Nederlandse retailer met een vrouwvriendelijke focus, opgericht in 1968. Met meer dan een halve eeuw ervaring zijn we een vertrouwde naam in de wereld van zelfexpressie en intimiteit. Of je nu op zoek bent naar verfijnde lingerie of naar love toys die je alleen of samen met je partner […]

Sanitairwinkel.nl

We houden het graag helder voor jou. Bij Sanitairwinkel vinden we het belangrijk dat alles eerlijk en transparant is. De zoektocht naar een nieuwe badkamer of badkamerproduct moet prettig zijn: In onze webshop en in onze showrooms vind je dus geen schreeuwerige reclames, kleine lettertjes en opdringerige verkopers, maar gewoon eerlijke scherpe prijzen en een […]

Drukwerkdeal.nl

Als er inkt op kan, bedrukken wij het! Bij Drukwerkdeal.nl maken we de wereld van online drukwerk toegankelijk én gemakkelijk. Of je nou flyers, spandoeken, visitekaartjes, posters of kaarten nodig hebt, je bestelt het in een handomdraai. Door ons grote assortiment zit er altijd iets tussen waarmee je jouw gepersonaliseerde boodschap overbrengt. Bij Drukwerkdeal.nl heb […]

Hertog Hengelsport

Hertog is de winkel voor de echte hengelsportliefhebber. Hertog heeft een ruim assortiment voor roofvis, karper, witvissen, forelvissen in verschillende prijscategorieën. Bij onze winkels in Veenendaal, Nijmegen en Tilburg kunt u tevens terecht voor ons assortiment hengelsport.

Bruna

Bruna is die plezierige plek dichtbij. Die plek waar je regelmatig heen wil om nieuwe inspiratie op te doen voor gewone en bijzondere tijden. Wat doe jij met je tijd?

Florafy B.V.

Florafy Kunstplanten is dé specialist in Nederland en Belgie op het gebied van niet van echt te onderscheiden kunstplanten voor consumenten en bedrijven.

Klimwinkel

Specialist in materialen voor de sportklimmen, boulderen en bergsport.

By SIDDE

op de website van By SIDDE vind je Scandinavische designbanken

Minitials

Op Minitials bestel je stijlvolle sieraden met initialen

Drankdozijn.nl

Online drank kopen doe je op de website van Drankdozijn.nl

secret rooms

Per uur een luxe kamer of romantische privé sauna huren? Bij Secret Rooms vind je het grootste aanbod!

123vitamines

123vitamines is hét adres voor al uw vitamines en voedingssupplementen. Bij 123vitamines verkopen we een breed assortiment van de meest hoogwaardige merken, zoals AOV, Vitals en Vitakruid.

Ben

Ben is een mobiele aanbieder met groot assortiment aan smartphones en voordelige abonnementen

De Barbecue Boer

De Barbecue Boer levert alles wat je nodig hebt voor een geslaagde BBQ voor grote groepen

Annadiva

Annadiva biedt een breed assortiment lingerie en badmode voor cup A tot en met J.

Topbloemen.nl

Op Topbloemen bestel je online de mooiste boeketten

Ventilatieland reviews

Ventilatieland

Ventilatieland is de grootste ventilatie webshop van Nederland

zooplus

Bij zooplus bestel je online eten en producten voor je huisdier

PartsNL

Bij PartsNL vind je onderdelen en accessoires voor huishoudelijke apparatuur

Kees Smit Tuinmeubelen

Kees Smit Tuinmeubelen heeft een enorm aanbod aan tuinmeubels in diverse stijlen

GSMBatterij.nl

GSMbatterij.nl is dé online shop als je op zoek bent naar een batterij voor je mobiele telefoon

KoffiebekerDirect

Hier vind je een groot aanbod aan koffiebekers in allerlei soorten, maten en materialen

Parfumswinkel

Online shop voor parfum. huidverzorging en make-up

De Online Drogist

Drogisterij-artikelen bestel je op de website van De Online Drogist