Betrouwbare reviews

Kiyoh vindt het belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Echte beoordelingen en verhalen, geschreven door klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan bij jou in de webshop. Ons reviewsysteem nodigt klanten actief om een beoordeling achter te laten. Om de betrouwbaarheid van reviews te controleren en garanderen hebben we in ons systeem barrières ingebouwd die ervoor moeten zorgen dat de gegeven beoordelingen afkomstig zijn van echte klanten. Soms gebeurt het toch dat een beoordeling onecht is. Wanneer je gebruikmaakt van ons reviewsysteem en dit vermoeden hebt, kun je de beoordeling rapporteren. Onze reviewspecialisten gaan de beoordeling vervolgens verder onderzoeken.

Positieve en negatieve reviews

Elke webshop krijgt zowel positieve als negatieve reviews. Als de overall score hoog is, dan zal het aantal negatieve reviews lager zijn, maar verbeterpunten vind je altijd terug. Zeker wanneer er een aanzienlijk aantal beoordelingen is achtergelaten. Om een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen kunnen klanten negatieve reviews niet zelf verwijderen. Het is wel mogelijk om hierop een reactie te geven, zodat een eventuele klacht in behandeling genomen wordt. Kiyoh kan een gegeven review zelf verwijderen indien deze niet voldoet aan onze richtlijnen.

Betrouwbaar en geloofwaardig

Een potentiële klant trapt niet in ongeloofwaardige reviews. Vraag klanten altijd om een eerlijke review achter te laten. Dat vergroot de betrouwbaarheid ervan en overtuigt nieuwe klanten om een aankoop te doen. Ga sportief om met kritiek en probeer problemen op te lossen. Klanten waarderen het wanneer je als bedrijf op een klantvriendelijke manier reageert op kritische punten.

Meer weten over hoe beoordelingen worden verzameld?