Features

Binnen Kiyoh hebben wij diverse Features geïmplementeerd. Met deze Features maken we het onze klanten en de klanten van onze klanten extra makkelijk om reviews te gebruiken, in te vullen en/of te publiceren. We bieden de volgende modules aan: Shop Reviews, Product Reviews, Personal Invite link, Easy Click module, XML Feed, QR code, Reviewsplit, Auto Collect & Offline promotie. Vind hieronder extra informatie over iedere module.

Star Shop Reviews

Shop review voorbeeld drankdozijn

Met Shop Reviews begint het allemaal: wanneer men zich gaat oriënteren op het doen van een online aankoop, zijn reviews over de aanbieder van grote toegevoegde waarde. Zowel de consument als de zakelijke koper wil zeker weten dat zij met een betrouwbare leverancier te maken hebben. Reviews geven de zoeker dit vertrouwen. Met onze Shop Reviews..

• Wordt je webshop sneller gevonden binnen Google;
  • Toon je onderscheidend vermogen;
  • Wek je vertrouwen binnen het oriëntatieproces en het aankoopproces;
  • Krijg je de kans om je bedrijfsvoering te verbeteren &
  • Heb jij een voorsprong op je concurrentie
  • Wist je dat je eigenaar van je reviews bent?

Meld je aan voor Shop Reviews

Star Product Reviews

Product review voorbeeld rum

Waar Shop Reviews reden geven om voor jouw webshop te kiezen, geven Product Reviews reden om voor jouw product te gaan. De Product Reviews verleiden bezoekers eerder bij het oriënteren en ze helpen hen een sneller besluit te nemen op jouw webshop. Met onze Product Reviews..

• Ontvang je meer bestellingen en minder retouren vanwege een beter verwachtingsmanagement;
  • Laat je jouw producten meer opvallen binnen Google vanwege de sterren in organische vertoningen;
  • Krijg je meer inzicht in je assortiment en de wensen van je klant &
  • Je kunt uitnodigingen geautomatiseerd opsturen naar de klant i.c.m. de Shop Reviews

Heb jij een ander webshopsysteem? Meld je dan aan en we bekijken de mogelijkheden!

Meld je aan voor Product Reviews

Star Personal Invite Link

Zoals de naam al zegt, kun je met deze Feature een  gepersonaliseerde uitnodiging versturen. Deze uitnodigingen zijn te versturen via vrijwel alle mogelijke communicatiekanalen: je mailsysteem, WhatsApp, SMS, Facebook en nog vele andere mogelijkheden. Zo kun jij je klanten bereiken op de manier van jouw voorkeur.

Meld je aan voor de Personal Invite Link

Star Easy Click Module

Met onze Easy Click Module wordt het de klant nog makkelijker gemaakt om een review achter te laten. In de uitnodigingsmail zelf kunnen zij direct een score geven door middel van één simpele klik. Met deze klik kiezen ze voor het cijfer (1-10) dat zij passend vinden naar aanleiding van de ervaring met het bedrijf/merk. Deze toepassing verhoogt het responsepercentage met gemiddeld 11%.

Met al onze koppelingspartners is deze module te koppelen.

Meld je aan voor de Easy Click Module

Star XML Feed

Met een XML feed kun jij onze widget on jouw huisstijl publiceren. Met deze widget kun je jouw behaalde cijfer en aantal beoordelingen showcasen op je website, mailings, facturen of socials. Herhaling is hierbij key! Met de widget laat jij consistent zien dat je een betrouwbare partij bent en onderscheid je jezelf van de concurrent. Met de Widget..

• Garandeer jij jouw (potentiële) klant dat ze met een betrouwbare partij te maken hebben
  • Kun jij consistent je betrouwbaarheid uitstralen in eigen stijl
  • Worden je aantal beoordelingen en het behaalde cijfer automatisch aangepast
  • Kun jij alle kanten op: de widget is in alle soorten stijlen aan te passen met XML Feed

Meld je aan voor de XML Feed

Star QR code

Naast e-mail hebben we ook andere manieren om reviews bij je klanten op te vragen. Namelijk via een eigen QR-code. Laat de QR-code scannen en klanten komen uit op de vragenlijst om zo snel een review achter te laten. Hoe kom je aan deze QR-code? Dat is heel gemakkelijk. Bel of mail ons via onderstaande button en wij dragen zorg voor een gepersonaliseerde QR-code, zodat je snel van start kunt.

• Voor als je geen e-mailadressen tot je beschikking hebt;
  • Laagdrempelig voor je klanten;
  • Unieke manier van reviews verzamelen;

Meld je aan voor een QR code

Star Reviewsplit

Hiermee zou je middels één uitnodiging reviews uit kunnen vragen voor verschillende platformen. Alles waar een uitnodigingslink voor beschikbaar is, kunnen we hieraan koppelen (klantenvertellen, Google, Facebook, etc.).
Je kunt hiervoor zelf aangeven wat de frequentie is van de link. Dus bijvoorbeeld 40% kiyoh, 30% Google en 30% eKomi.

Meld je aan voor een Reviewsplit

Star Auto Collect (BCC)

BCC betekent Blind Carbon Copy en houdt in dat wanneer je een mail verstuurd, er een kopie naar het BCC-adres wordt verzonden. Voor de geadresseerde van de mail is het BCC-adres niet zichtbaar. Naar aanleiding van die kopie kunnen wij automatisch een reviewverzoek versturen of inplannen.

Meld je aan voor een Auto Collect

Star Foto module

Gebruik je reviews als portfolio. Hoe dan? Vul je reviews aan met foto’s. Mocht je nu interieur- of tuin artikelen verkopen, mooie reizen aanbieden of hele bouwprojecten opleveren, naast je review kun je ook een foto van de klant ontvangen in één vragenlijst. Deze reviews worden vervolgens getoond op je publiekelijke reviewpagina waarna je een stukje extra inspiratie aan je potentiële klant kan geven.

Meld je aan voor de Foto module

Star Offline promotie

Er zijn verschillende manieren om je review score offline terug te laten komen, denk bijvoorbeeld aan een baliestandaard, auto- of deursticker, poster of andere offline promotiemiddelen. Zo zien je (potentiële) klanten ook in je showroom, winkel, wachtruimte en dergelijke hoe je wordt beoordeeld en overtuig je ze hiermee om voor jou te kiezen!

Bekijk hier alle mogelijkheden

Star Slider Widget

Wil jij je recente reviews als een mooie presentatie op jouw pagina tonen? Maak dan gebruik van onze “slider-widget”, zoals onder andere onze klant: https://www.broekmans.be/

• Je reviews vallen nog meer op!;
  • Je beoordelingen worden automatisch bijgewerkt;
  • In een oogopzicht meer vertrouwen;

Meld je aan voor een Slider Widget