Koppelingspartners

Kiyoh heeft samenwerkingen en koppelingen met verschillende leveranciers van webshopsoftware. Bekijk hieronder met welke partijen we een intensieve samenwerking hebben of gebruik de link om direct een koppeling met de kiyoh module te realiseren. Staat je webshopsoftware er niet tussen neem dan contact met ons op om te kijken naar de andere mogelijkheden.

Shopware

Shopify

Shopify begon in een koffiezaakje met vijf mensen en heeft vandaag de dag meer dan 10,000 medewerkers over de hele wereld. Met miljoenen bedrijven die worden aangedreven door Shopify, investeren we in onze medewerkers en gemeenschappen. Onze initiatieven voor sociale impact zijn gericht op het mogelijk maken van een rechtvaardige toekomst door producten en programma’s […]

truzzer

Wij van truzzer zijn al lang experts in het winnen van fans en volgers, en in het genereren van online en Google reviews, en we helpen je met eenvoudige en begrijpelijke oplossingen om snel meer en betere reviews van je klanten te krijgen, om meer volgers te krijgen en om van je klanten het meest […]

Magento 2

Gebruik deze link om de Kiyoh Magento 2 module te configureren. Met deze plugin verzamel je automatisch beoordelingen voor webshops die gebouwd zijn in Magento 2. Na installatie wordt er automatisch na bestelling een beoordeling gevraagd aan de klant.

Magento 1

Magento 1

Gebruik deze link om de Kiyoh Magento 1 module te configureren. Met deze plugin verzamel je automatisch beoordelingen voor webshops die gebouwd zijn in Magento 1. Na installatie wordt er automatisch na bestelling een beoordeling gevraagd aan de klant.

WooCommerce koppeling Kiyoh

WooCommerce

Gebruik deze link om de WooCommerce module te configureren. Alle webshops die gebruik maken van het WooCommerce (WordPress) webshop systeem kunnen deze koppeling installeren en instellen. Daarna worden uitnodigingen automatisch verstuurd na een bestelling/verzending op het door jou gewenste moment.

Lightspeed koppeling Kiyoh

Lightspeed

Klink hier om de Kiyoh & Lightspeed module te configureren. Je maakt gemakkelijk een koppeling met Kiyoh als je het stappenplan doorloopt.

Open Cart

Via deze link kun je de module voor Open Cart bestellen zodat alle klanten automatisch uitgenodigd worden. De plug-in is ontwikkeld door Dymago.

CCV Shop kiyoh koppeling

CCV Shop

Gebruik deze link om de CCV Shop module te configureren. Installeer hier direct de CCV & Kiyoh app met de gewenste koppeling.

Mijnwebwinkel koppeling Kiyoh

Mijnwebwinkel

Wij werken samen met Mijnwebwinkel, hiermee maak je gemakkelijk je eigen webshop. Lees meer via de link.

PrestaShop koppeling Kiyoh

PrestaShop

Gebruik deze link om de PrestaShop module te configureren. Alle webshops die gebruik maken van PrestaShop kunnen deze koppeling installeren en instellen. Daarna worden uitnodigingen automatisch verstuurd na een bestelling/verzending op het door jou gewenste moment.

Shoptrader koppeling Kiyoh

Shoptrader

Met de link naar deze add-on ‘Kiyoh klantbeoordelingen’ maakt Shoptrader een koppeling tussen je webwinkel en Kiyoh. Elke klant krijgt na het plaatsen van een bestelling een uitnodiging om een beoordeling te geven van je webshop. Je kunt er zelf voor kiezen om het gemiddelde Kiyoh cijfer en recensies te tonen in een box in […]

ElixioShop koppeling kiyoh

ElexioShop

Elexioshop.nl bouwt webshops waar gebruiksvriendelijkheid voorop staat. De dienstverlening omvat het volledige e-commerce gebied. Kiyoh heeft een samenwerking met Elexioshop voor het plaatsen van beoordelingen. Lees hierover meer via de link.

myShop koppeling Kiyoh

myShop

Gebruik deze link om de app van Kiyoh toe te voegen aan je myShop webwinkel.

Shoppagina koppeling kiyoh

Shoppagina

Met Shoppagina kun je heel gemakkelijk zelf een webshop maken. Kiyoh gebruik je in combinatie met de Shoppagina-software om geautomatiseerd klantbeoordelingen te verzamelen en tonen in je webshop.