Partners

Kiyoh heeft een breed netwerk aan partners. Van klanten en keurmerken die specifieke oplossingen bieden aan hun leden tot partners waarmee we koppelingen hebben. Wij zijn trots op alle samenwerkingen. Ga direct naar een van onderstaande pagina’s om te zien met welke partijen kiyoh een intensief partnership is aangegaan en wie onze klanten zijn.

Bekijk hier wie de klanten van  kiyoh zijn

Een greep uit onze resellers vind je hier

Hier vind je een overzicht van onze overige (koppelings)partners

Partner worden?

Kiyoh is marktleider in Nederland en expert op het gebied van reviews. Wij weten als geen ander hoe belangrijk online beoordelingen zijn. Wij adviseren alle nieuwe klanten uitgebreid over het strategisch inzetten van reviews. Ben je overtuigd van de voordelen van ons reviewsysteem en heb je interesse om koppelingspartner te worden? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kiyoh heeft samenwerkingen en koppelingen met verschillende leveranciers van webshopsoftware. Bekijk de pagina’s met welke partijen we een intensieve samenwerking hebben of gebruik de link om direct een koppeling met de kiyoh module te realiseren.

The New Webshoo Awards

Deze verkiezing wordt georganiseerd om een podium te bieden aan jonge Nederlandse webshops waar met passie en inzet gewerkt wordt. Jonge Nederlandse webshops die moeten opboksen tegen internationale reuzen maar dat met verve doen. Webshops die positieve aandacht verdienen! Deelname aan de verkiezing is gratis.