Ons reviewsysteem

Het reviewsysteem van kiyoh is gebruiksvriendelijk voor jou en de klanten die een review plaatsen. Wij doen er alles aan om een zo hoog mogelijke respons te realiseren. Kiyoh‘s reviewspecialisten helpen je om jouw webshop een boost te geven. Beoordelingen spelen een grote rol in het keuzeproces van een potentiële klant. Laat zien wie je bent en waar je voor staat.

De voordelen van reviews

Tijdens het oriënteren op het doen van een online aankoop zijn reviews van grote toegevoegde waarde. Dat geldt voor zowel de consument als de zakelijke koper en voor zowel producten als diensten. Iedereen wil het vertrouwen hebben dat ze bestellen bij een betrouwbare webshop.

Dit zijn de voordelen van online reviews:

• Reviews wekken vertrouwen bij nieuwe klanten tijdens het aankoopproces
  • Je webshop wordt sneller gevonden via Google
  • Dankzij beoordelingen krijg je meer inzicht in wat klanten belangrijk vinden
  • Reviews geven de kans om je producten en/of diensten te verbeteren
  • Het levert je meer nieuwe klanten op
  • Online reviews tonen je onderscheidend vermogen
  • Je laat zien op welke manier je als bedrijf met klanten omgaat
  • Reviews geven je de kans om klanten te bedanken voor een positieve beoordeling en in te haken op verbeterpunten
  • Je laat iedereen zien hoe professioneel je omgaat met commentaar, dat wekt het vertrouwen van een potentiële klant
  • In veel branches is er een overvloed aan aanbieders, reviews geven je een voorsprong op de concurrentie

Het reviewsysteem van kiyoh

Het reviewsysteem van kiyoh zet je eenvoudig in. Een van onze reviewspecialisten helpt je persoonlijk met de opstart en maakt je wegwijs in alle functionaliteiten. De eerste stap is het inregelen van een persoonlijke en klantgerichte e-mail waarin je de klant verzoekt om de service te beoordelen. Het is belangrijk dat de manier van communiceren klanten daadwerkelijk in actie laat komen en de respons erop hoog is. Wij kijken samen met jou naar de opzet van de mail en bijbehorende enquête. In de vragenlijst formuleren we slimme vragen die van toepassing zijn op je webshop, de producten en de situatie. Als nieuwe klant ontvang je direct een inlog naar je persoonlijke kiyoh-dashboard. Hier kun je alle resultaten terugvinden en heb je de optie om direct te reageren op ontvangen beoordelingen.

Onafhankelijke beoordelingen

Ga aan de slag met kiyoh en ontdek de voordelen van ons reviewsysteem. Onafhankelijke beoordelingen helpen de klant om te kiezen voor jouw webshop. Verzamel zoveel mogelijk ervaringen, tevreden klanten zijn de beste ambassadeurs. Wij hechten veel waarde de betrouwbaarheid van reviews. Echte beoordelingen en verhalen, geschreven door klanten die daadwerkelijk een bestelling hebben geplaatst in je webshop. Lees hier meer over hoe we dit zo goed mogelijk waarborgen.

Bekijk onze pakketten en tarieven