Ons reviewsysteem

Het reviewsysteem van kiyoh is gebruiksvriendelijk voor jou en de klanten die een review plaatsen. Wij doen er alles aan om een zo hoog mogelijke respons te realiseren. Kiyoh‘s reviewspecialisten helpen je om jouw webshop een boost te geven. Beoordelingen spelen een grote rol in het keuzeproces van een potentiële klant. Laat zien wie je bent en waar je voor staat.

De voordelen van reviews

Tijdens het oriënteren op het doen van een online aankoop zijn reviews van grote toegevoegde waarde. Dat geldt voor zowel de consument als de zakelijke koper en voor zowel producten als diensten. Iedereen wil het vertrouwen hebben dat ze bestellen bij een betrouwbare webshop.

Dit zijn de voordelen van online reviews:

• Reviews wekken vertrouwen bij potentiële klanten in het oriëntatie- en aankoopproces
  • Reviews geven de kans om je producten en/of diensten te verbeteren
  • Reviews geven een voorsprong op de concurrentie
  • Reviews geven de kans om klanten te bedanken
  • Reviews geven de kans om in te haken op een slechte(re) ervaring
  • Reviews geven transparantie in je klantenservice
  • Reviews tonen je onderscheidend vermogen
  • Reviews leveren je meer klanten op

Het reviewsysteem van kiyoh

Het reviewsysteem van kiyoh zet je eenvoudig in. Een van onze reviewspecialisten helpt je persoonlijk met de opstart en maakt je wegwijs in alle functionaliteiten. De eerste stap is het inregelen van een persoonlijke en klantgerichte e-mail waarin je de klant verzoekt om de service te beoordelen. Het is belangrijk dat de manier van communiceren klanten daadwerkelijk in actie laat komen en de respons erop hoog is. Wij kijken samen met jou naar de opzet van de mail en bijbehorende enquête. In de vragenlijst formuleren we slimme vragen die van toepassing zijn op je webshop, de producten en de situatie. Als nieuwe klant ontvang je direct een inlog naar je persoonlijke kiyoh-dashboard. Hier kun je alle resultaten terugvinden en heb je de optie om direct te reageren op ontvangen beoordelingen.

Onafhankelijke beoordelingen

Ga aan de slag met kiyoh en ontdek de voordelen van ons reviewsysteem. Onafhankelijke beoordelingen helpen de klant om te kiezen voor jouw webshop. Verzamel zoveel mogelijk ervaringen, tevreden klanten zijn de beste ambassadeurs. Wij hechten veel waarde de betrouwbaarheid van reviews. Echte beoordelingen en verhalen, geschreven door klanten die daadwerkelijk een bestelling hebben geplaatst in je webshop. Lees hier meer over hoe we dit zo goed mogelijk waarborgen.

Bekijk onze pakketten en tarieven