Terug

Drukke maanden in aantocht – Pas je delay aan!

API delay screenshotMet de feestdagen om de hoek en de huidig geldende maatregelen, zal er de komende maanden veel online ingekocht worden. De koeriersdiensten zullen voor een flinke uitdaging komen te staan. Hierom willen we onze klanten graag attenderen op de mogelijkheid dat er vertraging kan ontstaan op de bezorging van bestelde producten.

Stel daarom het versturen van je review wat uit om er zeker van te zijn dat de klant deze pas ontvangt na het ontvangen van het product. Zo voorkom je onnodige reviews zoals ‘ik heb mijn pakket nog niet ontvangen’.

Verstuur je reviews handmatig?  > Verstuur ze dan simpelweg een paar dagen later dan je normaliter zou doen.

Verstuur je reviews geautomatiseerd? >  Pas dan je delay aan binnen je koppeling. De aanpassingen kun je doen binnen jouw webshop-systeem. Heb je dit niet zelf ingesteld? Vraag het dan even na bij je webbouwer.

Vragen of hulp nodig bij de voorbereidingen op de drukke maanden? Neem dan contact op met je reviewadviseur, wij helpen je graag verder.