FAQ Pagina

Alles wat je moet weten: FAQ's

We hebben deze pagina ontworpen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, of je nu voor het eerst kennismaakt met Kiyoh of al een bestaande klant bent. Onze veelgestelde vragen zijn opgedeeld in twee delen, zodat je gemakkelijk de juiste informatie kunt vinden, afgestemd op jouw situatie.

Ben je nieuw bij Kiyoh? Dan hebben we een sectie speciaal voor niet-klanten, waarin je alles kunt lezen over hoe Kiyoh je kan helpen om klantenbeoordelingen te verzamelen en je online reputatie te verbeteren. Als bestaande klant vind je in het tweede gedeelte uitgebreide informatie over het beheren van je account, het genereren van meer Google beoordelingen, en het optimaliseren van je bedrijfspresentatie op het internet.

Kiyoh biedt jou de tools om op een eenvoudige manier klantenbeoordelingen te verzamelen en je online aanwezigheid te versterken. We zijn hier om je te helpen op elk moment dat je vragen hebt.

Nog geen klant?

Start snel en makkelijk met het verzamelen van reviews via Kiyoh. Meld je aan via deze knop en zie hoe je klantbeoordelingen kunt inzetten om je reputatie te versterken

Wil je overstappen naar Kiyoh? Het is eenvoudig! Deel je oude reviews met ons, en wij zorgen voor de migratie naar ons systeem. Wij bieden een koppeling met webshopsoftware, een persoonlijke reviewadviseur en handige functies zoals Product Reviews en een Easy Click module. Meld je aan of neem contact met ons op via 013 70 09 708 of [email protected] voor meer informatie. Lees meer.

Ontdek de krachtige functies van Kiyoh die je helpen bij het verzamelen en beheren van reviews. Van geavanceerde analytics tot integraties met je bestaande systemen, wij hebben het allemaal! Bekijk ze allemaal hier.

Kiyoh biedt verschillende koppelingen voor geautomatiseerde reviewverzoeken, waarmee bedrijven eenvoudig klantbeoordelingen kunnen verzamelen. Deze koppelingen omvatten integraties met populaire e-commerceplatforms zoals Magento, WooCommerce, Lightspeed en Mijnwebwinkel. Daarnaast kunnen er API-koppelingen gemaakt worden voor maatwerkoplossingen, en zijn er ook mogelijkheden voor koppelingen via e-mailmarketingtools. Hiermee kunnen bedrijven automatisch reviewverzoeken versturen op basis van klantinteracties zoals een aankoop of orderstatus. Bekijk zeker onze koppelingspartners pagina voor meer info.

Onze deskundige support staat klaar om je te helpen bij het optimaliseren van je reviews voor betere zichtbaarheid in Google en meer. Neem contact op met ons team voor tips en advies op maat om je online reputatie te verbeteren. Bekijk zeker ook onze nieuwspagina voor meer review tips!

Ben je al klant?

Iedere klant van ons krijgt zijn eigen reviewpagina binnen kiyoh. Deze pagina wordt organisch weergeven samen met je score en aantal sterren. Kiyoh is daarnaast Google Partner waardoor reviewsterren automatisch bij de Google advertentie kunnen worden ingeladen wanneer je voldoet aan de Google richtlijnen. Als Google partner kunnen de reviews ook binnen Google Shopping en Google My Business gepubliceerd worden. Binnen Google Shopping worden je aanbevelingsscore en je aantal beoordelingen opgenomen. Binnen Google My Business worden je score en het aantal beoordelingen gepubliceerd.

Op onze reviewpagina’s publiceren wij zowel de gemiddelde reviewscore van de afgelopen 12 maanden als wel de totale reviewscore, om zo een goed beeld te geven wat de actuele ervaring is met dit bedrijf. De cijfers worden berekend op basis van een gemiddelde en is niet afhankelijk van andere factoren. Lees meer.

Kiyoh hecht veel waarde aan de betrouwbaarheid van reviews. Echte beoordelingen en verhalen, geschreven door klanten die daadwerkelijk een product of dienst hebben afgenomen. Ons reviewsysteem nodigt klanten actief uit voor het achterlaten van een beoordeling. Om de betrouwbaarheid van reviews te controleren hebben we in ons systeem barrières ingebouwd die ervoor moeten zorgen dat de gegeven beoordelingen afkomstig zijn van echte klanten. Soms gebeurt het toch dat een beoordeling onecht is. Wanneer je gebruikmaakt van ons reviewsysteem en dit vermoeden hebt, kun je de beoordeling rapporteren. Onze reviewspecialisten gaan de beoordeling vervolgens verder onderzoeken.

Beoordelingen kunnen niet worden aangepast of verwijderd door het bedrijf waar je een aankoop hebt gedaan of dienst afgenomen. Een bedrijf kan hier wel op reageren, zodat een eventuele klacht opgelost wordt. Ook negatieve ervaringen worden dus gewoon getoond. Eventueel wordt de gegeven review daarna aangepast, maar alleen de klant zelf kan dit doen. Bovendien verwijzen wij met een link altijd naar de originele beoordeling. Kiyoh kan een beoordeling wel verwijderen, maar doet dat alleen als deze niet aan onze richtlijnen voldoet of wanneer er persoonsgegevens worden gedeeld. Bekijk hier onze voorwaarden.

Onze reviewspecialisten informeren je hier graag over. Samen bedenken we een aanpak om zoveel mogelijk betrouwbare reviews te verzamelen. Je kunt zelf klanten ook alvast ‘warm maken’ hiervoor. Kondig bijvoorbeeld alvast aan bij klanten dat zij een uitnodiging krijgen om een review achter te laten en vertel dat je hier veel waarde aan hecht.

Kiyoh werkt samen met een groep koppelingspartners. Deze gerenommeerde online marketingbureaus kennen ons systeem van binnen en buiten en zijn overtuigd van alle voordelen ervan. Neem contact met ons op als je binnenkort zelf in dit rijtje wilt staan.

Ons advies is om dit niet te doen, een klant kan dit namelijk als sturend ervaren. Ook heeft Google hiervoor ook bepaalde richtlijnen, lees hierover meer. Daarnaast is het ook zo, dat er sinds 28 mei 2022 gelden er nieuwe regels voor online verkoop. Door nieuwe Europese richtlijnen worden consumenten online beter beschermd. Hierin komt ook de volgende vraag: Mag ik incentives weggeven voor het reviews? Ondanks ons negatief advies, kunnen wij, als kiyoh, kunnen dit niet voor de 100% uitsluiten, helaas. Buiten onze mailing om, kan een ondernemer namelijk uit eigen beweging alsnog incentives aanbieden. Denk hierbij aan een eigen mailing, het persoonlijk aanbieden van een incentive, etc. Mocht jij dit als klant zijnde wel willen gebruiken in de uitnodigingen van de review, ben je verplicht om dit te vermelden conform de nieuwe wetgeving bij de publicatie van je reviews.

Neem dan contact met ons op via 013-7009708 of stuur een mail naar [email protected]. Of ga direct naar ons HelpcenterStaat je vraag hier niet tussen of heb je nog suggesties, neem gerust contact op en dan voegen wij ze toe aan de FAQ pagina.