Terug

Independer draagt reviews hypotheekkantoren over aan klantenvertellen

Independer draagt de reviews van hypotheekkantoren over aan klantenvertellen. De afgelopen jaren heeft Independer meer dan 100.000 klantreviews verzameld van meer dan 3.000 samenwerkende kantoren. De beoordelingen worden per 1 december overgeheveld naar het platform van klantenvertellen.

Betrouwbare online beoordelingen

Reviews van klanten zijn onmisbaar voor hypotheekkantoren en wekken het vertrouwen bij nieuwe klanten. Ze helpen particulieren om een weloverwogen keuze te maken voor een kantoor dat bij hen past. Klantreviews dragen bij aan het verbeteren van de transparantie en kwaliteit van het hypotheekadvies in Nederland.

Waarom klantenvertellen?

Per 1 december draagt Independer de klantreviews van hypotheekkantoren over aan klantenvertellen. Marga Lankreijer, manager hypotheken bij Independer: “Aangezien deze reviews heel waardevol zijn voor kantoren en hun klanten, willen we deze graag onderbrengen bij een betrouwbare partij. We hebben gekozen voor klantenvertellen, die als specialist en marktleider zeer zorgvuldig omgaat met de vele reviews die door Independer zijn verzameld. Met hun kennis en ervaring kunnen ze individuele kantoren goed helpen met het inzetten van reviews voor goede online zichtbaarheid.” De klantgegevens van de beoordelingen zijn geanonimiseerd. Reeds bestaande en overgenomen reviews kunnen aangevuld worden met actuele beoordelingen van nieuwe klanten.

Olaf Mieras, directeur klantenvertellen: “We zijn trots op het feit dat Independer ervoor heeft gekozen om de zorgvuldig opgebouwde reviews van hypotheekkantoren over te dragen aan klantenvertellen. Reviews zijn onze corebusiness en we kijken dan ook reikhalzend uit naar de samenwerking met de diverse kantoren. Tevens zijn we zeer gemotiveerd om met reviews het rendement per kantoor te verhogen.”

Bron: Independer