Terug

Kiyoh introduceert Truzzer! ⭐⭐⭐⭐⭐

Als trouwe klant van kiyoh, mag je verwachten dat we zowel ons platform als onze dienstverlening continu blijven verbeteren. Dit alles om het verzamelen en publiceren van reviews verder te vereenvoudigen en jou nog meer te laten profiteren van de impact van reviews.

Je zou kunnen stellen dat klantenfeedback een nieuwe valuta is geworden in de digitale wereld. Zonder de felbegeerde gele sterren, toegekend door je klanten, is het bijna onmogelijk om een betrouwbare reputatie op te bouwen en klanten aan je te binden.

Met trots introduceren we dan ook een nieuwe partner die op creatieve en innovatieve wijze door middel van hoogwaardige producten een boost geeft aan jouw online reputatie.

truzzer.com

Verzamel eenvoudig meer kiyoh reviews.

Bestel jouw exclusieve ontwerp

Een gemailde review invite kan gemakkelijk verloren gaan in de stroom van e-mails. Een elegant bedankkaartje met een QR-code of een zichtbare sticker met je review score op de verpakking van je product, straalt extra vertrouwen uit bij ontvangst. Het zal je klant ook praktisch motiveren om snel en eenvoudig een beoordeling voor je achter te laten. De bereidheid is op dat moment het grootst!

Als expert in offline promotie voor Google reviews heeft Truzzer exclusief voor kiyoh mooie producten ontwikkeld die naadloos aansluiten op jouw online score.

Bekijk en bestel hier jouw offline review promotie!