Terug

Lees hoe Slaaptipsvoorbabys.nl scherpt blijft met de hulp van kiyoh!

Wie zijn Slaaptipsvoorbabys.nl?
Bij Slaaptipsvoorbabys.nl is het dè missie om ouders én kinderen (0 t/m 4 jaar) voorzien
van meer (nacht)rust. Dit doen wij door ouders en professionals op een onbevooroordeelde
en gefundeerde manier te informeren over het slaapgedrag van baby’s en peuters zodat zij
vervolgens zélf kunnen bepalen hoe zij die kennis inzetten.

Hoe gaan ze te werk bij Slaaptipsvoorbabys.nl?
Iedere situatie is uniek; iedereen neemt informatie op een andere manier tot zich toe.
Daarom bieden wij verschillende producten en diensten aan, voor ieder haar
benodigdheden. Hierbij kun je denken aan e-books, masterclasses en online slaapconsults,
waar wij ouders op maat advies geven. We hebben daarnaast veel artikelen op onze website
en delen veel slaaptips via onze social media kanalen.

Slaaptipsvoorbabys.nl en kiyoh! “Het houdt ons bovendien scherp”
Al zo’n 2 jaar maken wij gebruik van kiyoh als reviewsysteem. Wij hebben gekozen voor
kiyoh omdat wij onze klanten een eerlijk beeld wilden geven van de (on)tevreden klanten.
Wij werken met ouders van jonge kindjes en juist voor hen is het belangrijk om te weten met
wat voor partij ze werken. Het houdt ons bovendien scherp. Nadat klanten een product of
dienst bij ons hebben afgenomen ontvangen ze automatisch een e-mail met de vraag of
klanten een review willen schrijven.

Slaaptipsvoorbabys.nl is een meester in de kunst van reviews verzamelen
Het is belangrijk voor ons als organisatie, maar ook voor onze werknemers, om te weten wat
en waarom er een hoge of lage beoordeling is. Inmiddels hebben we bijna 1600(!) reviews
met een gemiddelde van 9.4/10 en daar zijn wij trots op. Kiyoh houdt ons scherp en geeft
nieuwe klanten een eerlijk beeld van andermans ervaringen

“Klanten beoordelingen vormen de ideale manier om een vinger op de
pols van je klanten te houden”
De competitie ligt hoog in de wereld van internetbedrijven, het aanbod is enorm en niet
gelimiteerd door hun fysieke locatie. Dit betekent dat bedrijven hun best moeten doen om
competitief te blijven op ieder niveau. Dit geldt evenzeer voor hun product of dienst maar ook
hun imago. Klanten beoordelingen vormen de ideale manier om een vinger op de pols van je
klanten te houden, en zo je product te verbeteren. Niet alleen dat, online reviews maken het
ook nog eens mogelijk voor potentiële klanten om te zien hoe je als bedrijf omgaat met
problemen en negatieve beoordelingen. Klanten waarderen een bedrijf dat eerst en vooral
eerlijk handelt.

Bron: interview met Myrthe Stappers, founder @ slaaptipsvoorbabys.nl