Terug

Nieuwe websites Klantenvertellen en Kiyoh

We zijn heel trots op de nieuwe websites van Klantenvertellen en Kiyoh! De afgelopen maanden zijn wij achter de schermen druk bezig geweest met het vormgeven van nieuwe websites. Onze eigen ‘look & feel’ kon namelijk wel een boost gebruiken. Zo is het nu voor onze klanten en geïnteresseerde consumenten nog gemakkelijker om relevante informatie te vinden.

Het nut van reviews

Als marktleider en expert op het gebied van beoordelingen weten we heel goed wat de het nut en de voordelen zijn van online reviews. Nederlanders oriënteren zich graag uitgebreid voordat ze tot een aankoop overgaan. Dat doen zij onder andere door het lezen van ervaringen van anderen. Dit vergroot namelijk het vertrouwen dat ze in zee gaan met een betrouwbare partij. Lees hier meer over de voordelen van beoordelingen. Het reviewsysteem van Kiyoh is laagdrempelig en gebruiksvriendelijk.

Onze partners

Op de nieuwe websites laten we onze partners, klanten en koppelingspartners nog duidelijker zien. Wij werken samen met verschillende brancheorganisaties en andere partijen die belangrijk voor ons zijn. Samen zorgen we ervoor dat steeds meer bedrijven en webshops aan de slag gaan met het verzamelen en delen van reviews.

Neem contact met ons op

Onze websites zijn veranderd, maar onze organisatie niet. We blijven dagelijks bedrijven helpen om reviews op een succesvolle manier in te zetten. Daar vertellen we iedereen graag meer over. Wil je meer weten over ons bedrijf of hoe we een samenwerking starten? Neem contact met ons op!