Gastblog: Een feestdagenseizoen als nooit tevoren

De feestdagen komen steeds dichterbij! Vanwege COVID-19 en de bijbehorende maatregelen zullen de aankopen zich meer dan ooit verplaatsen naar online. Hoe laat je deze drukte soepel verlopen binnen je webshop? Lees de tips in ons gastblog van Wijnand Jongen @Thuiswinkel.org

Verder lezen

Drukke maanden in aantocht – Pas je delay aan!

Met de feestdagen om de hoek en de beperkingen tot het fysieke winkelen, verwachten ze een grote online drukte de komende maanden. Houd hier rekening mee met het versturen van de uitnodigingen van reviews. We geven onze klanten graag advies hierin.

Verder lezen

Nieuw: onze transparante Widget!

Onze bekende Widget heeft een update gehad! Waar deze widget voorheen enkel met een witte achtergrond beschikbaar was, kan deze nu transparant ingezet worden. Geen witte vlakken meer, maar één mooi geheel met alle kleuren en patronen binnen de achtergrond van je website. Lees over de mogelijkheden en hoe toe te passen.

Verder lezen

Wat hebben reviews gebracht voor BiBo Fashion..

Wat doen reviews nu precies voor je bedrijf en wat als er negatieve reacties komen? Verbetert het daarnaast echt je vindbaarheid en hoe krijg je de reviews ingevuld terug? Dit zijn vragen waar Luut, eigenaar van BiBo Fashion, graag zijn verhaal over doet.

Nieuwe websites Klantenvertellen en Kiyoh

De nieuwe websites van Klantenvertellen en Kiyoh zijn live! Hier zijn wij erg trots op. De afgelopen maanden zijn wij achter de schermen druk bezig geweest om alles zo strak mogelijk in te richten voor onze bezoekers. Het is nu nog makkelijker om relevante informatie te vinden. Lees over de aanpassingen en nieuwe elementen.